Op 31 mei 2026 was er na jaren weer een marathon in Groningen, en dan rekenen we de Martini marathon van Groningen op de atletiekbaan van Groningen even niet mee. Met maar liefst 31 lopers stonden we aan de start op de diverse afstanden. 14 lopers, waarvan 2 debutanten, waagden zich aan de hele marathon, het werd een warme editie. Op de halve snelde Marieke A. zelfs naar een persoonlijk record, terwijl die al vele malen vaker een halve had gelopen. Op de hele snelde Marit naar een p.r. in haar 2e marathon. Jasper had zijn debuut keurig verdeeld met een mooie eindtijd net boven de 4 uren. Eveline deed het samen met Michiel, waarbij debutant Eveline zich moest inhouden om samen te finishen. Trainer Arjen snelde na en negatieve split op de halve, naar een eindtijd van 2 tellen boven de 90 minuten, een zeer verdienstelijk debuut. Luisella tenslotte haalde het podium bij de 60+, een 3e plaats? Bij het zien van de finish foto's mogelijk zelfs nog een trede hoger.......Mogelijk wordt de volgende editie op 18 april 2027 gehouden

